sâmbătă, 28 august 2010

Cum a fost in Bulgaria

Anul asta am fost in Bulgaria in statiunea Nessebar. Acolo am inotat in piscina, am mancat si am baut sucuri cat ma tinut burta. Am mai cunoscut si oameni: Kevin din Anglia, pe Lidia care era o tipa blonda draguta inimoasa care facea fitness si dansa. Ea era din Bulgaria dar m-am inteles bine cu ea in limba engleza si o fata pe nume Teodora cu care tin legatura cu ea si azi pentru ca vorbim pe messenger. Un baiat pe nume Calin de 11 ani care avea parul negru ca abanosul si cu care de asemeni vorbesc si cu el pe messenger. La ora 10:30 faceam fitness cu AnimationTeam printre care si Lidia. la ora 12:30 faceam lecti de salsa cu AnimationTeam. Si la ora 16:30 faceam fitness in apa in piscina de la hotelul Sol Nessebar Palace. Seara la ora 21:30 aveam spectacole de divertisment. In Bulgaria m-am bronzat si m-am ars pe umeri dar nu a fost foarte grav. Dupa 2 zile de cand am venit acasa mi-a trecut. Apoi am plecat la bunicii mei din vaslui si am stat o luna.

Eu si Lidia:

Un comentariu: