duminică, 29 august 2010

Cum mi-am petrecut vacanta mare

De cand a inceput vacanta am stiut ca se va termina repede. La inceputul zile pana la ora 11:15 sau 13:00 faceam lectii suplimentare la Engleza si la matematica. Apoi mancam si m-a jucam la calculator pana seara cand trebuia sa dorm. Pe data de 12 iulie 2010 am plecat in Bulgaria. Vedeti cum a fost in Bulgaria in articolul "Cum a fost in Bulgaria". Dupa ce am venit acasa peste doua zile am plecat la bunici, la vaslui si am stat o luna. Acolo mi-am ajutat bunicii la smuls buruieni din gradina si sapat iar pe bunicul meu l-am ajutat la WC. Am venit acasa cu doua mingi. Una cumparata iar alta primita de la matusa mea din Italia. Acasa mi-am continuat programul si m-am jucat la calculator, am citit si am iesit afara cu Andu si cu mingea. Abia astept sa inceapa scoala pentru ca o sa fac o multime de poze si o sa fiu in clasa a-IV-a alaturi de toti colegii si prietenii mei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu