sâmbătă, 28 august 2010

Despre mine

Buna, sunt Radu si locuiesc in Galati. Am 10 ani si imi plac jocurile pe calculator si melodiile mele preferat sunt: Parazitii- Mesaj pentru europa, Parazitii- Vrem respect, Parazitii- De ziua ta si Parazitii- de zia lor iar de la Limp Bizkit toate melodiile. Vedeta mea favorita e Fred Drust, solistul de la Limp Bizkit .Eu am un prieten foarte bun pe nume Andu Mesesan. Vedeti mai multe detali despre noi doi in articolul "Prietenul meu Andu".
De asemeni imi plac si sporturile. Practic inot la liceul LVA din Galati care este cel mai bun liceu cu profil matematica-fizica.
Cand ma fac mare vreau sa ma fac fotograf. Pentru ca imi place sa fac poze. Acum fac poze cu bunicul meu. Mergem pe Faleza amandoi si facem poze sau oriunde altundeva. Cele mai bune poze care le-am facut in acest an au fost  pe Faleza Dunarii cand in urma inundatiilor Dunarea a inregistrat o crestere record a debitului astfel in cat a fost inundata totata Faleza de jos.
Am bunici atat in Galati cat si in Vaslui. La Galati am o bunica din partea mamei si un bunic vitreg. La Vaslui am bunici din partea tatei. In Vaslui merg in vacanta mare si stau 1 luna.

2 comentarii: