luni, 30 august 2010

Cum a fost la Vaslui

La Vaslui am fost la bunici si mi-a placut pentru ca am iesit afara in fiecare zi indiferent de ora sau vreme si pentru ca am putut sa ajut. M-am plimbat prin parcul "Copou" cu o vecina care sotul ei este Prefectul Vasluiului si cu nepoata ei. Am fost la muzeul "Stefan Cel Mare" si am vazut multe lucruri. Am mai fost la o expozitie la care am vazut ca un om din Vaslui a fost intr-o expeditie la Polul-nord cu un vapor care se numea Belgica pentru ca l-a cumparat din Belgia. Si am fost la "Moara Grecilor" si am smuls buruieni si am stat in soare. Acolo mi-am facut timp si de cautat paianjeni si am gasit unul mare de tot, periculos, care avea culorile negru cu galben iar panza lui era de sus pana jos ca un fel de z multiplicat. Iar pe data de 12.08.2010 m-am intors acasa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu